Indkøbskurv
Din indkøbskurv er tom

Information



Vores support er åben alle hverdage fra 10-15 | Tlf. 70 27 47 38 | support@gearspot.dk

Kundeservice

Hos GearSpot.dk vil vi rigtig gerne gøre det nemt for vores kunder. Vi har derfor samlet en række af de oftest stillede spørgsmål indenfor følgende kategorier:
Køb af varer

Levering

Returnering & reklamation

Pointsystem


Har du spørgsmål som ikke er blevet besvaret nedenfor, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 27 47 38 - der er åbent alle hverdage mellem 10-15. Du kan også sende os en mail. Der er åbent for mailsupport alle hverdage fra 10-15 på support@gearspot.dk. Alle mails modtaget indenfor vores åbningstider besvares samme dag. Du er naturligvis også velkommen til at benytte vores kontaktformular.

Køb af varer

Er det muligt at afhente sin ordre på jeres adresse?

Svar: Ja, du kan under bestillingen vælge at afhente varerne hos GearSpot.dk på Frejasvej 10, 4100 Ringsted. Afhentning kan ske alle hverdage i tidsrummet 9-15. Der er lukket for afhentning af varer grundlovsdag, nytårsaftensdag samt helligdage. Der er ingen gebyrer for afhentning af varer.

Kan jeg få oplyst et track & trace nummer på min ordre?
Svar: Hvis din ordre bliver afsendt med et track & trace nummer, så vil du modtage en separat e-mail med dette, når din ordre er afsendt. Ikke alle ordrer bliver sendt med track & trace nummer, da nogle af forsendelserne vejer meget lidt.
 
Der var ikke nogen faktura med i pakken, da min ordre blev leveret?
Svar: Det er korrekt - vi sender i stedet din faktura, som en PDF-fil, til din e-mail adresse, når vi har modtaget din ordre.
 
Yder I prisgaranti på jeres varer?
Svar: Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde prisgaranti, men vi holder selvfølgelig hele tiden øje med vores priser og justerer dem løbende for at være konkurrencedygtige.
 
Reparerer I også telefoner/tablets?
Svar: Nej, vi udfører ingen reparationer, men sælger blot reservedele til private og erhvervsdrivende.
 
Jeg oplever en fejl, når jeg forsøger at købe noget på jeres side?
Svar: Start altid med at forsøge på ny fra en anden browser (Google Chrome, Mozilla Firefox o.l.). Vær også opmærksom på, at nogle arbejdspladser kan have blokkeret for visse ting, hvilket nogle gange kan forhindre, at et køb kan gennemføres. Hvis du konsekvent oplever fejl, vil vi anbefale at du forsøger igen fra en anden computer. Du er naturligvis også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, for at høre om der skulle være nogle akutte problemer med vores hjemmeside.

Kan jeg, som privatperson, købe varer på faktura?
Svar: Vi har ikke en egentlig faktura-løsning, men hvis du vælger ViaBill som betalingsform, så kan du udskyde betalingen med 14 dage, og modtager dermed dine varer før du betaler.
 
Jeg har valgt at betale min ordre igennem ViaBill – Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til betalingen?
Svar: Kontakt ViaBills kundeservice – Du kan fange dem på telefon 88 826 826 alle hverdage fra 11.00-12.00 og fra kl. 12.30 – 15.00. Du kan også sende dem en e-mail på support@viabill.com.
 

Levering

Hvor hurtigt afsender I min ordre?
Svar: Placerer du en ordre på en hverdag inden kl. 15, tilstræber vi at afsende ordren samme dag. Dette kan vi dog kun nå, såfremt ordren kun indeholder varer med en angivet leveringstid på 1-2 hverdage. Nogle få produkter er angivet med en leveringstid på 2 eller flere hverdage, og indeholder din ordre sådan en vare, vil din ordre først blive afsendt, når denne vare kommer hjem fra vores eksterne lager.
 
I har afsendt min ordre, men forsendelsen er endnu ikke ankommet?
Svar: Under normale omstændigheder leverer Post Nord forsendelserne i løbet af 1-2 hverdage, men i tilfælde af eks. forsinkelser hos Post Nord, kan der gå op til 5 hverdage før forsendelsen når frem. Har du ventet i mere end 5 hverdage, siden du modtog vores e-mail om, at din ordre var afsendt, må du meget gerne kontakte vores kundeservice.
 
En vare jeg har modtaget, lader til at være blevet beskadiget under transporten?
Svar: Hvis du kan se, at forsendelsen er blevet beskadiget, når denne bliver udleveret til dig, skal du nægte modtagelsen og give postbuddet forsendelsen med tilbage. Nogle gange opdager man først en beskadiget vare, når postbuddet er kørt igen, og i disse tilfælde er det vigtigt, at du reklamerer til vores kundeservice med det samme. Hvis ikke der reklameres med det samme, kan du risikere, at reklamationen bliver afvist.
 
Er det muligt at få ekspres leveret en ordre?
Svar: Vi kan desværre ikke tilbyde særlige forsendelsesformer, herunder ekspres levering. Alle vores ordrer bliver afsendt med Post Nord og bliver typisk leveret i løbet af 1-2 hverdage.
 
Sender I også til udlandet?
Svar: Ja, vil tilbyder at sende ordrer til følgende lande: Danmark, Finland, Færøerne, Grønland, Holland, Island, Norge, Polen og Sverige. Priserne for levering til hver enkelt land varierer, men bliver vist på hjemmesiden inden købet godkendes endeligt.
 

Returnering & reklamation

Jeg ønsker at fortryde mit køb - hvad skal jeg gøre?
Svar: Returner de uønskede varer, sammen med en udfyldt returseddel (modtaget pr. mail ifm. købet eller downloadet via: Fortrydelsesformular)  til vores adresse:
 
GearSpot ApS
Frejasvej 10
4100 Ringsted
 
Når vi har godkendt din returforsendelse til fortrydelse, vil dit tilgodehavende som standard blive tilbageført, til det betalingskort der blev brugt ifm. købet. Du modtager ligeledes en e-mail fra os, så du ved, at vi har modtaget og behandlet din returforsendelse.
 
Jeg ønsker at fortryde mit køb - skal jeg selv betale returporto?
Svar: Ja, i forbindelse med fortrydelser afholder man selv udgifterne til returnering. Dette betyder også, at du helt selv bestemmer, om du vil sende dine returvarer med pakkepost eller alm. post. Bemærk dog, at vi ikke kan modtage pakker der bliver sendt uden omdeling.
 
Jeg har købt noget online - kan jeg selv aflevere det retur på jeres adresse?
Svar: Ja, du er velkommen til at aflevere din returvare på vores adresse. Vi har åbent fra 09-15 på alle hverdage. Vi vil ikke kunne håndtere returvaren med det samme, men vi lægger den til returbehandling, hvorefter du hører nærmere fra os i løbet af 1-2 hverdage.

Jeg ønsker at fortryde mit køb - men jeg er kommet til at ødelægge/smidt emballagen ud/?
Svar: Som udgangspunkt skal du altid returnere varen i det man kalder "væsentlig samme stand og mængde". Det betyder, at du gerne må tage imod varen og afprøve den, hvis dette kan gøres uden at forringe varens videresalgsværdi. Hvis et produkt bliver leveret i en blisterpakning, som ikke kan undgå at gå i stykker, når du åbner produktet for at prøve det, er man naturligvis undtaget for, at levere emballagen tilbage i samme stand som da man modtog den.
 
Jeg har bestilt en forkert vare - kan jeg sende den tilbage og få den byttet til en anden?
Svar: Såfremt de 2 varer har samme pris, kan vi sagtens lave en direkte ombytning. For nemheds skyld, anbefaler vi dog, at du blot bestiller det ønskede produkt på en ny ordre, og returnerer det uønskede produkt med henblik på ophævelse af købet. Dette sikrer, at du får den ønskede vare hurtigst muligt.
 
Min vare er defekt - hvad nu?
Svar: Hvad enten du lige har modtaget din vare, eller har haft den noget tid, skal du altid reklamere til vores kundeservice. Det gør ingen forskel om du reklamerer via telefon eller e-mail, men det er vigtigt, at vi hører fra dig så hurtigt som muligt, da du ellers risikerer, at reklamationen ikke kan godkendes. Du kan altid kontakte os på support@gearspot.dk eller på telefon 70 27 47 38 på hverdage mellem 10-15.

Hvilke fejl dækker reklamationsretten?
Svar: Alle fabrikationsfejl er dækket af reklamationsretten i 24 måneder. Fejl opstået som følge af brug, så som alm. slitage, er ikke dækket af reklamationsretten.
 

Pointsystem

Hvad er point ved GearSpot.dk?
Svar: Point systemet ved GearSpot.dk giver dig point for hver ordre, du afslutter på shoppen. Point anvendes til at handle for, da de udgør en værdi i DKK. Du er ikke tvunget til at anvende dine point, når du handler ved GearSpot.dk, men i stedet kan du vælge at spare dem op. Point kan ikke udbetales til kontanter.
 
Hvordan virker point?
Svar: Når du handler på GearSpot.dk og afslutter en ordre, modtager du 1 point pr. DKK du har handlet for. Handler du for 100 DKK vil du modtage 100 point. Point kan bruges til at betale for din næste ordre eller anvendes som besparelse.
 
Hvilken værdi har point?
Svar: 100 point udgør en værdi på 5 DKK.
 
Hvordan ser jeg hvor mange point jeg har opsparet - og hvordan bruger jeg dem?
Svar: Når du har lagt dine varer i kurven og ønsker at afslutte købet, skal du først indtaste dine kontaktoplysninger. Det er vigtigt, at du benytter den samme e-mail adresse, som du har brugt ved tidligere køb. Når du herefter klikker på knappen "Videre til bekræftelse", kommer du til en ny side, hvorpå afsnittet "Point" vises. Herunder fremgår evt. tidligere point, og ønsker du at bruge pointene, kan du blot trykke på "Klik her for at bruge dine point"-knappen. Pointene kan bruges til et betale hele ordren, men hvis ikke du har point nok til dette, kan du selvfølgelig bruge dine point til at opnå en rabat på din ordre.

Får jeg point selv når jeg betaler min ordre med point?
Svar: Ja, der modtages point, uanset om du betaler hele ordren med point, eller point benyttes til at opnå en besparelse på ordren.



Vores support er åben alle hverdage fra 10-15 | Tlf. 70 27 47 38 | support@gearspot.dk
Shadow
Dit navn

E-mail


Tlf.


Spørgsmål

Vi besvarer din henvendelse inden for 24 timer
+45 70 27 47 38
eller skriv til os